papuga w sklepie na czerniakowskiej

papugi które mają urazy psychiczne-papugi porzucone przez swoich opiekunów-pomoc i odwzajemnienie tej pomocy

Moderatorzy: wojtek, GoldAngelo, Boguśka, Grzegorz, misia458, Krysia-, WOJTEKZ

myha
Posty: 57
Rejestracja: wt mar 30, 2010 14:39
Ptaki które hoduję: senegalka
Lokalizacja: Brwinów
Kontakt:

papuga w sklepie na czerniakowskiej

#1

Post autor: myha » ndz kwie 11, 2010 21:20

Witam,
W Warszawie na Czerniakowskiej ( www.papugi.com.pl ) za szybą siedzi sobie piękny ale bardzo nieszczęsliwy paput, lora wielka. Nie znam dokładnie jej historii, wiem tylko ze nikt juz jej nie kocha i oddał lub odsprzedał ją do tego sklepu a ona z tesknoty za miłością człowieka jest do połowy wyskubana, nie znam się również na tych papugach, na ich potrzebach, zdrowiu i tym podobnych, wiem tylko, że pilnie potrzebuje pomocy. Nie wiem gdzie tej pomocy dla niej szukac, dlatego piszę tutaj, może znajdzie sie ktoś kto mógłby ja przygarnąc, moze jest ktoś kto wie kto mógłby ja przygarnąc.
Wszystkie dane adresowe są na ich stronie podanej wyżej.
Dziękuje za przeczytanie postu, mam nadzieję że w dobrym miejscu go umieściłam, jesli nie prosze o przeniesienie go tam gdzie moze uzyskac pomocny odzew.
pozdrawiam
Patrycja

pysia34

#2

Post autor: pysia34 » ndz kwie 11, 2010 21:59

przygarnąć mogę mam już kilka ale nie wybieram się w chwili obecnej do wawy czy ktoś z wawy mógłby sprawdzić co za lora i jakie pieniążki chodzi , wogóle więcej szczegółów
mój warszawiak poprzedni dochodzi do siebie jest u mnie dwa miesiące i zachowuje się jak dziecko z bidula :(
szkoda mi tych warszawskich papug zabieganych karierowiczów które są psychiczne ... georg na pewno jest :(

myha
Posty: 57
Rejestracja: wt mar 30, 2010 14:39
Ptaki które hoduję: senegalka
Lokalizacja: Brwinów
Kontakt:

#3

Post autor: myha » ndz kwie 11, 2010 22:15