Aleksandretta Łódź
Moderatorzy: wojtek, GoldAngelo, Boguśka, Grzegorz, misia458, Krysia-, WOJTEKZ
-
- Ptaki które hoduję: aleksandretta obrożna
Aleksandretta Łódź
Dwa tygodnie temu wleciała mi do domu Aleksandretta....Poszukiwania właściciela nie przyniosły rezultatu, papużka na pewno tęskni :( Nie znam się na ptakach ale teraz rozumiem już, że nie jest oswojona, bardzo się boi i minimalna odległość na którą można do niej podejść to około 30 cm. Z tego co przeczytałam papugę można oswoić tylko w bardzo młodym wieku a nie mam przecież pojęcia w jakim wieku jest moja papuga. Kupiłam klatkę ale nie mam serca zamykać jej tam... Skoro nie szuka jej właściciel to początkowo postanowiłam zatrzymać ją ale dziś już rozumiem, że w takiej sytuacji musiałabym dokupić drugą papugę czego nie chcę zrobić. Papuga całe dnie się nudzi kiedy nie ma mnie w domu, jest bardzo głośna i rozrabia. Chciałabym znaleźć dla niej dom np. w hodowli gdzie będzie miała innych towarzyszy i będzie szczęśliwa. Ale chciałabym żeby były to naprawdę dobre warunki które mogłabym najpierw zobaczyć, woliery zewnętrzne itd. Czy ktoś z Państwa chciałby zaadoptować moją papużkę?
- misia458
- -#moderator
- Ptaki które hoduję: Rudosterki
- Kontakt:
Musisz napisać z jakiego miasta jesteś, dodaj zdjęcia papugi, i pytanie jaka jest to aleksa? Na obrożną nie potrzeba dokumentów, ale na pozostałe już tak. Myślę że na pewno ktoś chętny się znajdzie, niekoniecznie hodowca co nie znaczy że papuga będzie miała złe warunki. Dorosłą papugę też można oswoić tylko potrzeba więcej czasu i cierpliwości. Skoro możesz podejść do niej na ok. 30cm to nie jest aż takim bardzo dzikusem
może spróbuj sama ją oswoić np. na jabłko.

-
Jestem z Łodzi, jak w temacie
załączam zdjęcia, jest to aleksandretta obrozna. Naprawdę można oswoić dorosłą alekse? Na jabłko próbowałam, boi się mnie jak ognia. A najgorsze jest to, że jak zamykam ją w klatce to ona staje się nerwowa, chodzi w kółko, góra, dół, lewo, prawo, aż żal patrzeć 

-